miércoles, diciembre 12, 2012

SYLVER GALAXY: EL NOI SERPENT


 SYLVER GALAXY: EL NOI SERPENT


 

Com ja sabeu hem dic Sylver Galaxy i soc un xicot preciós tot i que molta gent diu que tinc problemes. I es que la veritat a mi m’agrada tota mena de drogues, fumo de tot, prenc pastilles per qualsevol cosa i acostumo barrejar-les amb alcohol i com no m’encanta el sexe, si reconec que sempre ha estat el meu punt feble i que tinc i la mànega més que ampla.

Pot ser que si, que molts pensin que tinc un problema, però soc molt modern, jo sempre vaig a la última en tot i no solament hem refereixo a la meva forma tant “Xic” de vestir, sempre vaig als locals de moda, segueixo els darrers “Hits Parades” i no hem perdo cap “Premier”  de teatre o de cinema i com no; també estic super-al-dia en el mon multimèdia e interactiu i crec que es totalment ideal.

Hem vaig comprar un mòbil de última tecnologia per poder tenir oberts tots els buscadors de sexe “On line”, a qualsevol punt del planeta,  i d’aquesta manera estic més al dia, Quina passada!!

Això no es com quan anàvem a l’ institut  i t’havies de menjar el cap pensant en aquell noi que t’agradava o si aquell altra anava per mi, per sort avui dia amb el meu Mega- ordena que té la connexió de la banda més ampla del mercat i amb un sol “Click” puc saber quants homes hi han en un radi inferior a vint metres i quants disposats a passar una bona estona amb mi.  I com tinc mitja dotzena de ‘perfils’ oberts puc triar, el color, les orientacions, l’edat i fins i tot la fantasia més amagada que pugui tenir en aquell moment com vulgui i amb qui vulgui. Estic encantat de viure en aquesta ‘nova era’ i Visca les noves tecnologies!!

La veritat que si que  avui en dia tot es més fàcil, i es cert que m’he tornat en un xicot pragmàtic i exigent i es que com que amb un sol dit, puc tenir el que necessito i tot sense haver de parlar ni de fer grans esforços, això fa que puntualment hem qüestioni:

Son realment aquestes les relacions del futur? I dintre de deu anys? Ens relacionarem de manera tàctil i ens implantarem ports USB al cos per transmitir-nos la informació?

Des del  meu punt de vista: Et podria dir que avui en dia, si no ets un xicot multimèdia, per molts estudis que tinguis, o  per molt intel·ligent que puguis ser,  si no ets un noi com jo, dels que vivim al dia i dels que ho fem tot “Clickant” un botó...   Amic meu estàs ben perdut!!!!

Mira que guay! Jo aquesta tarda he quedat amb tres nois que m’agraden, I amb un interval de una hora i mitja per poder recuperar-me entre “polvo i polvo” que es el temps que necessito, si està Super- Clar  els tres xicots son del meu estil i estan a una distància de tres parades de metro com a molt i tot això ho he aconseguit només amb tres moviments de ratolí!

Ja es l’hora tinc quinze minuts per trobar-me amb el primer noi que he quedat aquesta tarda i de camí al metro, hem paro davant d’una carnisseria que hem crida l’atenció, no puc evitar fixar-me una estona i es que la carnissera, ha organitzat el seu aparador d’una manera estratègica però gairebé macabra i sinistra ja que ha disposat un munt de figuretes d’animalets entre els pollastres i els conills morts que té a la venda; i tot això hem fa pensar:

 

 Jo que soc un noi Mega- Modern i que he estat amb homes de bandera sense haver de dir paraula, de sobte m’he sentit com les gallines i els ànecs d’una granja quan estan en l’època de cel.

 Si de sobte m’he sentit com un d’aquests animalons tan simpàtics i m’he vist transformat en una mena de serpent, intento imaginar-me, segurament molts hem veurien com una criatura de circ ‘bizarra’, com un personatge  tret de la pel·lícula “Freaks”. Però a mi l’idea no m’angoixa i fins i tot hem fa gràcia, i tinc moltes ganes de riure. I es que en un  altra moment de la meva vida, pot ser que si m’ hagués espantat aquesta idea tan estranya, però avui en dia i amb tanta tecnologia la veritat es que no.

Se perfectament que no tindria cap problema per tenir relacions, això si m’ hauria d’obrir uns altres perfils i segurament que molts dels que es pensen que ja ho han provat de tot, tindrien ganes de passar una bona estona amb mi, tots dirien ben orgullosos que ho han “provat” i que han passat la nit amb el noi-serpent, estic ben segur que amb el meva llengua de rèptil hem sobraria i tindria més que suficient per poder fer “click” i triar al noi o als nois disposats a passar una bona estona amb el noi serpent, si seria un tros de carn  més fred i amb un tacte molt diferent, però realment la cosa canviaria tant???

 

Il·lustració: Marcia Q.

Text: Sylver Galaxy

No hay comentarios: